Sinds een half jaar vragen we al onze klanten of ze hun ervaringen met onze webwinkel Zonwering & Rolgordijnen willen delen op de onafhankelijke website Kiyoh.nl. Deze week vieren we het heugelijke feit van onze 100e klantbeoordeling. Leuke opsteker is dat we een dikke 10 kregen van de 100e beoordelaar.
Kiyoh verzamelt klantbeoordelingen van webwinkels, zo ook die van onze Rolgordijnen webwinkel. Voor potentiele klanten een aanwinst om te controleren of ze ons wel kunnen vertrouwen. Zelf benutten we de reacties om onze service nog verder te verbeteren.
Kregen we in het begin veel opmerkingen over beschadigde verpakkingen en zelfs beschadigde rolgordijnen. Nadat we de kwaliteit van onze verpakkingen en verzendmethode hebben verbeterd, horen we daar niemand meer over.
Met behulp van de beoordelingen hebben we ook de informatie en teksten op onze website nog informatiever kunnen maken. Hoe duidelijker de informatie voor u is, hoe makkelijker u de juiste keuze kunt maken.
Alle reacties en beoordelingen hebben ons geholpen om gedurende de afgelopen maanden steeds positievere beoordelingen te ontvangen en een steeds hogere waardering van onze service.
Wij bedanken onze klanten voor hun eerlijkheid en mening over onze service. Wij zijn pas tevreden als u het ook bent.
Geef een reactie
Je moet inloggen om een reactie te kunnen plaatsen.